CRM
Aktuálne informácie o fungovaní Vašej spoločnosti vždy poruke!
S nami objavíte skutočnú hodnotu Vašich dát!
Áno pre CRM
CRM (riadenie vzťahov so zákazníkmi) je dnes hlavnou témou každej spoločnosti, preto je dôležitý výber toho správneho nástroja. CRM nástroj od Microsoft – „Dynamics 365“ umožňuje efektívne riadenie a automatizovanie procesov obchodných, marketingových, HR a iných procesov spoločností.
Dynamics 365 je CRM nástroj vhodný pre menšie firmy až veľké korporácie, teda pre každého, kto si uvedomuje, že so zákazníkom a klientom treba na vzájomné prospešnom dlhodobom vzťahu pracovať.
Ako vám môže Dynamics 365 pomocť?
Obchod
360 stupňový pohľad na zákazníka
- Základné kontaktné a demografické údaje
- Prepojenie na Linkedin
- Celá komunikácia na jednom mieste
- Prepojenie s Outlook, aby Vám neunikol žiaden email
- Objednávky, zmluvy, produkty, aktivity
Obchodné príležitosti pod kontrolou
- Manažment obchodných prípadov
- Evidencia zákazníkov, leads a potenciáli
- Obchodné a schvaľovacie procesy
Mobilita a prístup k informáciám
- Denník a agenda obchodníka
- Prístup k údajom cez PC, Mobil a Tablet
- Prepojenie s Outlook, Excel, MS teams a Skype for Business
Reporting
- Sledovanie a vyhodnocovanie KPI
- Reporting predaja a manažérske prehľady
- Prepojenie na PowerBI pre podrobnejšie prehľady a reporty
- Prepojenie na cloud a DWH
Marketing
Vytvárajte a manažujte nové príležitosti
- Multichannel marketingové kampane
- Vyhľadávajte Leads z Linkedin
- Vytvárajte zaujímavý obsah a videá pre aktiváciu zákazníkov
- Personalizujte návštevy na webstránke
- Automatizácia kampaní a ich procesov
Prepojenie dát a email marketing
- Vytváranie, Spustenie a Vyhodnocovanie email kampaní
- Sledujte „životný cyklus“ zákazníkov cez ich aktivity
- Manažment „Hot Leads“ a ich aktivácia prostredníctvom rôznych modelov
- Automatické zasielanie mailov
- Automatické kampane a ich cielenie podľa vopred definovaných modelov
Robte lepšie rozhodnutia
- Vytvárajte analýzy a prehľady o zákazníkoch
- A/B testing emailov
- Lead scoring modely
- Online zákaznícke prieskumy a Dotazníky
Inovácie a Marketing „of thinks“
- Zlepšite Vašu interakciu so zákazníkmi pomocou hlbších analýz a tipov pokytnutých AI (umelá inteligencia), ako sú napr. SPAM Scoring
- Prepojte Dynamics 365 s aplikáciami tretích strán a riaďte Vaše kampane z jedného nástroja.
Ďalšie využitie Dynamics 365
Výhody Dynamics 365
- Klient v strede pozornosti
- Príležitosti pod kontrolou
- Mobilita a informácie po ruke
- Jeden nástroj pre riadenie multichannel kampaní